12 november

God morgon på er! Hoppas att alla har sovit gott inatt. Det har jag gjort iallafall. Annars då? Vad händer i mitt liv just nu? Om man sammanfattar det så är det jobb, jobb och återigen jobb som står på schemat på dagarna. Jag ska inte klaga, det rullar in pengar och det lär behövas gott och väl när vi ska renovera lägenheten efter jul. Denna helg är min såkallade jobbhelg så senare idag står det några timmars jobb på schemat. Innan det ska vi ut på julgrans jakt. Kan inte bestämma mig om vi ska ha en grön eller vit julgran. Helst av allt skulle jag vilja ha en riktig, men eftersom jag inte är ett fan av att dammsuga så är det i slutändan ingen bra idé. Nej, nu ska jag försöka få liv i min fina pojkvän. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0