medley

Yes, nu var det gjort. Har köpt gymkort på Medley och bundit mig där ett år. Efter körde jag ett pass Core med mina fina vänner Nathalie och Charlotta. Är just nu hemma en sväng för att duscha, göra mig i ordning och äta lunch. Därefter blir det stan med Nattis, Challan och Mollsan. Prio ett är att köpa en sport-bh sedan kanske jag hittar något annat fint också. Har inte shoppat på jag vet inte hur länge. Just det, jag var hos tandläkaren nu på morgonen och det visade sig att jag inte hade ett enda hål. Ska dock dit igen om ca. tre veckor för att ta bort lite tandsten samt välja om jag vill teckna någon typ av försäkring som täcker allt. Mina tänder låg i grad 2 av 10, så det skulle kosta endast 660kr om jag ville teckna en sådan. Nej, nu måste jag få i mig någon lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0