äntligen helg

Hejsan!
För engångs skull så har jag valt att sitta vid min gamla datorn,känns som att jag alltid sitter vid skoldatorn nu för tiden. Idag har jag uppdaterat dåligt,men har inte fått något tillfälle under dagen. I alla fall så hade jag utvecklingsamtal idag,gick faktiskt jättebra,han tyckte att jag bara skulle fortsätta som jag gör! :) Känns skönt med att det redan är helg,veckorna har gått så otroligt fort sedan vi började gymnastiet, det har redan gått en halv termin,sjukt!
Imorgon är vi i alla fall ledig, har nu gett upp med boken som jag skrev om i senaste inlägget. Så jag får väl traska ner mot biblioteket imorgon för att låna en ny :)
gud vad jag taggar nyår just nu!Nyår 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0