välkommen till min blogg

Hej!
Det känns som att jag behöver någonstans där jag kan skriva av mig på dagarna,så blogg verkade mest passande!
Idag har det faktiskt inte hänt så mycket, varit i skolan och så!
Har försökt ta tag i boken som man ska både göra en bokrecension och bokprat på. Jag har valt boken "levande bränd" och den verkar inte alls vara nå bra,så det gör saken mycket svårare,blir bara jobbigt att läsa en bok som man varken förstår innehållet och när dom berättar samma saker hela tiden. Bokpratet imorgon ska vara för första gruppen,har inte riktigt förstått det där eftersom han har inte sagt i vilken grupp man är i,så jag antar att man får välja.
Skriver väl ett till inlägg senare ikväll innan jag går och lägger mig,tills dess ska ni ha det så bra.


                                Vi höres! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon kolla gärna in min blogg! :)

2008-10-17 @ 09:00:18
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0