10 april

Igår hände det inte så mycket. Somnade vid 2 tiden mitt på dagen sedan vaknade jag vid halv 8. Så där hade jag sovit bort hela dagen. När jag väl hade vaknat så gjorde jag lite middag. Annars tog jag det bara lungt, halvsov typ resten av kvällen. Sedan vid 11 tiden for jag och Eric och köpte varsin glass. Dock så blev det 2 st för mig.

Just det, när jag fyllde år fick jag ett presentkort för att göra naglar av Eric. Så på tisdag klockan 8 på morgonen ska jag till nail design school (tror jag att det hette) och göra naglar.


Bild från google.se


Kommentarer
Postat av: evelina

svar: tack så mycket :)

nej ska vara med min pojkvän, själv då?

Ha en bra helg ! Glad påsk!

2009-04-10 @ 13:10:48
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Gynning

Glad Påsk!!!

2009-04-10 @ 15:29:19
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: miiicke

Söt brud!

2009-04-11 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0