Påsklov

Det blev ingen skola idag. For till vårdcentralen imorse vid 8 tiden och fick hjälp på engång. När jag var klar hos läkaren fick jag gå till ett lab där se skulle ta prover för att sedan skicka upp till sjukhuset. Efter det gick jag till apoteket på teg och skulle hämta ut penicillinet (jag hatar penicillin, andra gången nu) men den doseringen som jag skulle ha var slut där. Så med skavsår på båda fötterna traskade jag ner till apoteket i stan för att hämta ut det där istället. Tog sedan bussen, stannade vid rimi för att köpa lite smått och gott. Eller ja, mjukbröd, hälsofil, köttbullar och lite godis som jag enligt mig var värd. Har nämligen slutat äta godis på veckorna. Men nu är det ju påsk vilket betyder massvis med godis hela helgen. Mumma!

Nä, nu ska jag se andra avenyn avsnittet som jag missade i tisdags. Sedan blir det att laga lite köttbullar till lunch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0