det måste få ett slut nu

Denna dag har varit väldigt lugn. Sov hos Eric inatt så imorse fick vi åka bil till skolan, vilket var väldigt skönt. Jag som åker buss fram och tillbaka varenda dag så tillslut så drar det ju ihop sig till en rejäl sommar. Just nu väntar jag bara på att snön ska försvinna och att det ska bli varmare ute så kan kan börja cykla och kanske tillochmed vissa dagar att man tar sig tid och går. Första lektionen för dagen var samhällskunskap där vi enbart skulle anteckna hela lektionen i stort sätt förutom vid slutet då vi skulle välja ut en nyhet och berätta hur den påverkade mig. Efter det hade vi en kort klassråd sedan lunch. Och riktigt äcklig såg maten ut att vara så jag år fil och mackor istället. Sedan var det bara att ladda upp inför skidskoåkningen. Riktigt länge sedan man åkte så till en början kändes det som att jag var som bambi på hal is, men mot slutet så kändes det riktigt okej, jag lär mig nog så småningom. Dagens sista lektion var svenska där vi fick skriva på vårat fördjupningsarbete. Gick faktiskt riktigt bra, eller ja, kom iallafall en bit på vägen. Åkte sedan hem och åt middag med mamma och Emil, sedan tog jag bort sängkläderna så mamma skulle kunna tvätta dem. Efter det for jag till Eric där jag är nu. Var på statiol för ett tag sedan och köpte extra starka halstabletter. Förkyldningen som jag har dragit på mig måste få ett slut nu. Orkar inte vara sjuk längre.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag kallar don halv bodys:p haha den randiga är från Jc- där har dom massa oliak färger!! 129:- sedan hittade jag den rosa på gina, men det var rea så nog slut nu...

Puss :D

2009-02-18 @ 22:10:29
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0