då har det gått ännu en helg

Nu var det ett tag sedan sist jag skrev, men jag har haft fullt upp i helgen. I fredags så kom Moa hit och vi tog det bara lungt och pratade om allt mellan himmel och jord medans vi åt chirre, dirre, godis och drack coca cola. När klockan hade passerat halv 2 så lade vi oss i sägen och satte på en film. Tror jag hann se ungefär 10 min innana jag slocknade och sov hela natten som en liten gris. Mycket trevligt var det iallafall. Fick även sälja min bikini till henne och armbandet. Så nu har jag ännu en gång lagt till lite grejer i shoppingbagen från h&m. Det blev en vit polotröja med stor krage som man kan ha till tighs, en t-shirt med spets, en svart långärmad tröja med spets, en svart kofta, en beige kofta och en röd bh för bara 180kr. Har märk att vissa av de saker som vi nu köper för halva priset eller i vissa fall tillochmed mer finns för ordinarie pris i butikerna. Så det är bara att passa på när det är rea.

Så vad hände i lördags? Jo, som ni säkert alla vet så var det ju alla (L)-dag. På dagen så kom min morbor, hans tjej och en av mina kusiner på besök och hjälpte oss att sätta upp min tv på väggen. Senare när de hade farit hem så började mamma med middagen och jag for till Eric. Jag gav honom kärlekscheckar, och av honom så fick jag en stor chokladkaka med miranda nallen på. Så sött, så sött. Vi duschade hos honom sedan for vi hit hem och åt tacopaj, sedan resten av kvällen satt vi och såg film och åt godsaker. Hela helgen har varit lyckad med andra ord.

Känner mig väldigt duktig efter att ha gjort en samhällskunskapsläxa som var jätte jobbig, men nu har jag skickat in den så nu behöver jag inte bekymra mig något mer om den. Det här blev verkligen ett långt inlägg, men eftersom jag inte skriver så ofta längre så har jag ju mer att berätta för varje inlägg. Nu ska jag snart börja med middagen sedan ska jag mysa med älsklingen. Ni får ha det så bra, vi höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajemen! :) den kostade bara 75kr! jättevärt!! :D

2009-02-17 @ 19:46:17
URL: http://msavenskog.blogg.se/
Postat av: matilda

sv; aha coolt :)

åå de e verkligen skönt när man blir av med sånna läxor... borde nog plugga med nu :P

2009-02-17 @ 20:34:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: Jaså okej :) Vad sknr att du är klar med läxan iaf!

2009-02-17 @ 21:23:26
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: nej får den i april, as lång "väntetid" typ :/ många som kommer ha den i sommar känns det som, haha :P

hoppas inte den är liten för jag köpte en mindre storlek på överdelen, haha :D

2009-02-17 @ 23:14:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0