090610

God morgon!

Vaknade lite senare än vad det var tänkt idag. Igår var jag med nathalie, charlotta och maggan ett tag. Väl nere på stan så fick de med mig i den "största" karusellen. Hade en klump i halsgropen ända tills den startade. Den var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara, men lite pirrigt var det. Ett tag efter det for jag hem och sedan vidare till josefine, där hon och marielle väntade. Vi satte oss på en brygga vid nydala och bara pratade och sedan vid halv 12 tiden begav jag mig hemmåt. Stannade efter ett tag och ringde älsklingen och frågade om han ville dela en subway macka. For förbi subway köpte en macka och sedan hem. Eric kom efter ett litet tag och vi satt och mumsade i oss mackorna sedan låg vi och bara myste, såg tv osv.

Vaknade bara för ett litet tag sen. Har hunnit göra frukost, det blev gröt och mackor. Ska snart börja göra mig i ordning inför kvällen. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi sedan!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jahaha, jag smakade på den idag :d men tja det smakade lite som jordgubbarna i müsli eller frukostflingor, lite för sött för min smak ;b Vad tyckte du?

2009-06-10 @ 16:00:39
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0