2 juni

Igår kväll for jag till eric vid 10 tiden. Det var ett tag sedan vi städade hans rum (vi brukar hjälpas åt med det eftersom jag är där sågott som jämt, iallfall sover där) så det första vi gjorde var att plocka bort allt sedan renbäddade vi även sängen.

Idag började första lektionen med näthandel där vi bara skulle utvärdera och kolla så att allas hemsidor funkade att lägga upp på webben. Så efter en halvtimma fick vi sluta, så jag for hem gjorde lunch sedan sov jag ett litet tag. Vid 11 tiden for jag ner på stan för att lämna tillbaka en klänning/tunika som jag hade köpt för någon vecka sedan. Bytte in den mot ett par svarta jeans och en svart kavaj i lite längre modell, känns som att jag kommer ha mer andvändning för de.


Världens finaste katt!


Kommentarer
Postat av: sara

svar

åhh härligt! :) när slutar du skolan?

2009-06-02 @ 15:46:43
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0