8 juni

Hade ingen möjlighet att skriva ett inlägg igår, så jag gör det nu istället. Igår blev det iallfall stan med emma. Vi prövade en massa bikinisar och föll för en, men eftersom jag redan har köpt 2 st för i år så tror jag att jag får avstå denna gång. La udan lite underkläder på h&m på ersboda eftersom de rätta storleken inte fanns här i stan, så får se om jag orkar fara upp dit senare idag. Träffade nathalie på stan och vi stod och pratade i ett bra tag, känns som att det var jättelänge sedan sist, vi måste hitta på något snart! 

Vid lunch tid satte vi oss i sfparken och åt, inhandlade en tröja från h&m och sedan blev det hem och äta middag och däefter hem till lillbubben min!


Snart 3 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Emma

jäklar vad tiden går fort alltså :)

2009-06-09 @ 16:37:32
URL: http://itsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0