fredag, lördag, söndag

Denna helg har varit fullpackad. Fredagen började med att jag vaknade upp vid 10 tiden, jag och eric for hem till mig, duschade, sedan ner på stan för att inhandla lite saker och hämta ut pengar till kvällen. Dock så vistades vi lite förlänge på stan så när vi väl kom hem igen så blev det bråttomt. Emma kom och vi gjorde oss iordning tillsammas. När vi väl var klara kom carl på besök, vi satt och tjillade och väntade på de andra boysen så vi skulle kunna ta bussen och bege oss mot yran. Spelade våran första match vid 6 tiden sedan 3 matcher efter varandra (och ja, vi förlorade alla) stannade kvar på ängarna ett tag sedan begav vi oss till stan för att träffa folk och se på björn rosenström.

På lördagen blev det att kliva upp klockan 7 för att fara till sjukhuset och göra en magnetröntgen.. Hade föreställt mig att det skulle se ut som när man gör en "vanlig" röntgen, men inte gjorde det de. Fick ligga på någon slags bår sedan fara in i en maskin som lät så jag nästan inte visste vart jag skulle ta vägen. Hem igen till eric efter det, sedan for vi och grattade min lillebror som fyllde 10år, åt gofika och tårta. Därefter lagade vi middag tillsammans. Kvällen spenderade jag med mina flickor hemma hos marielle på mariehem, därefter blev det stan.

Trodde det skulle bli en tidig lördagskväll, men icket. Kom till älsklingen när klockan var ungefär 2 och det var jobbigt att kliva upp dagen därefter halv 11 för att fara iväg och jobba. Blåste ju rätt så rejält men ändå brände jag mig så jag var alldeles röd på axlarna. Kvällen gick åt till att plugga till geografiprovet som vi hade idag, och det gick väl sådär. Hoppas bara på att jag klarar det nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-06-01 @ 19:50:51
Postat av: malin

varför gjorde du magnetröntgen? :)

2009-06-07 @ 14:34:05
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0