18 maj

Hej på er!

Nu börjar man verkligen märka att det snart är sommar. Vaknade vid kvart över sju tiden av att solen bländade mig genom fönster. Låg och snoozade tills klockan var ungefär tio i, då det var dags att kliva upp och börja göra sig i ordning. Denna skoldag började med två timmars italienska, där vi endast körde en repition inför provet som vi har nästa vecka. På lunchen så var det meningen att jag skulle lämna tillbaka kjolen jag köpte i fredags men självklart glömde jag den hemma. Så på stan blev det endast en glass. Sista lektionen idag var fek där vi har grupparbete, redovisning nästa vecka.


Några bilder från Köping när jag var där på sportlovet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar

okej låter kul det! :) ja mitt jobb är allt annat än lugnt, det är rena stressen, men jag mår bra av det. då hinner man inte tänka på annat trassligt! jobbar på max :] men förutom det när jag kommit hem har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :) sånt är fint! :) har ni fint väder?

2009-05-18 @ 21:01:27
Postat av: sara

svar

okej låter kul det! :) ja mitt jobb är allt annat än lugnt, det är rena stressen, men jag mår bra av det. då hinner man inte tänka på annat trassligt! jobbar på max :] men förutom det när jag kommit hem har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :) sånt är fint! :) har ni fint väder?

2009-05-18 @ 21:01:52
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack=)

Min dag har varit bra..har jobbat och nu tar jag det bara lugnt..

Kram kram

2009-05-18 @ 21:03:41
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

ja för det hade jag, sj då? :)



du har blivit utmanad i min blogg om du känner för det ;)

2009-05-18 @ 23:40:15
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

De bilderna kommer jag ihåg :-) Egentligen så var det ju inte så mycket snö! Inget är bestämt till sommaren Eveline åker på ridläger 13juni min semester börjar 20 juli....Kramar

2009-05-19 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0