19 maj

Idag har det varit en riktigt kort dag. Dagen började med mattenationella och det känns som att det gick hyffsat bra ändå. Enligt våran mattelärare så är det hans prov som räknas, vilket då betyder att nationella inte har någon mening alls. Efter provet for jag och emma hem och hämtade min blommiga kjol som jag köpte förra fredagen. Fastnade för den, men egentligen så är det en kjol som ska vara nere vid höfterna men jag ville ha den som en "midjekjol" och jag trodde att det skulle gå vägen med en säkerhetsnål, men eftersom det var lite volang i kjolen så såg det inte alls nå bra ut. Så den lämnade jag iallfall tillbaka, sedan följde jag med emma på h&m där hon köpte lite smått och gott. Imorgon har jag prov i företagsekonomi A så denna kväll kommer bestå utav att plugga på det. Har även fått tillbaka lite prov på senaste tiden vilket gör mig på bättre humör när det går bra. På näthandelsprovet fick jag vg, geografin vg+ (vilket kommer göra att mitt geografibetyg väger över till ett vg, glad!) och sedan engelskan som jag fick g på. Kanske inte så jättebra men jag är riktigt nöjd eftersom engelska har alltid varit ett av mina svaga änmen i skolan.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad kul! :D

2009-05-19 @ 14:34:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

vad bra!

nej måse plugga hela dagen typ. :/ sj då?

2009-05-19 @ 15:28:33
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0