basket

Hade tänkt mig igårkväll att jag skulle fara och sola på erics pappas altan, men inte blev det någon sol idag inte. Den kanske tittade fram 2 timmar vid 3 tiden. Älsklingen kom vid halv 6 tiden till mig, for på rimi och handlade färdig carbonara sås, clementiner och en dricka. Efter det for vi hem till hans pappa. Vi har inte gjort speciellt mycket ikväll. Legat och kollat på tv sedan for vi ut med evelin och björn ett tag och spelade 21, tror jag att det heter, man ska iallafall sätta den i korgen 21 gånger och när man har gjort det så vinner man. Vi körde även match men jag och eric förlorade ganska stort. Så nu har vi nyss kommit hem igen. Vi ska snart gå och lägga oss och kanske sätta på en film eller något. Hoppas att alla har haft en bra kväll, vi hörs senare!


Snart 1 år och 6 månader, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; hur mår du ? :;)

2009-05-22 @ 09:15:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ja exakt :P

Jodå,det är bra här med ;)

2009-05-22 @ 16:05:27
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0