2 year.

Dagarna och veckorna bara rusar förbi och snart är det efterlängtade jullovet här. Ikväll har pratat med min älskade lillasyster som jag saknar jättemycket men jag har även gjort bort samhällsläxan och sedan började jag på italienska läxan som ska vara inne på torsdag. Hann ungefär hälften så det känns mycket skönt. Mitt upp i allt pluggande fick jag ett samtal från Erics pappas tjej Kerstin. Hon frågade om jag ville följa med dem och äta på tapas på fredag. Tycker att det passade utmärkt med tanke på att jag och älsklingen har 2 år då. Så det blir trevligt. Och där kommer tiden upp igen. Vi har snart varit tillsammans i 2 år, 2 år!? Det är fan helt sjukt hur fort tiden har gått, känns snarare som att det har gått ett halv år. MAX!

Nej, nu ska jag återgå till filmen jag håller på att se. Johan Falk - De Fredlösa!!


Kommentarer
Postat av: malin

johan falk filmerna är så sjuuukt bra :)

2009-11-24 @ 10:28:58
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0