honey.

Denna dag har inte varit att leka med och morgondagen kommer inte heller bli direkt bättre. Började 09.35 med engelska, lunch, matte och slutligen idott där vi hade teori. Efter skolan for jag hem till eric och kollade på south park och båda lyckades somna. Åt middag och sedan for jag hem. Annars har jag ägnat denna kväll till att plugga. Gjorde några frågor i samhällskunskapen sedan kom jag faktiskt en liten bit på filosofin, tack vare min underbara vän magdalena som hjälpte mig att förstå. Tusen tack!

Annars då, har nyss, eller ja nyss och nyss kommit till älsklingen. Vi ska snart kolla igenom företagsekonomin som vi har prov på imorgon. Fast egentligen så känns det som att det inte går att plugga till. Det man lär sig på lektionen, och om man då kan det så kan man provet eftersom allt ser typ likadant ut. Hoppas på att jag klarar det nu. Sov gott allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0