onsdag.

Snart är det helg igen. Skola idag mellan 09:35 och 13:45. For sedan på stan med mormor och kollade på julklappar. Hittade ett par svarta jeans (sjukt att jag inte ens äger ett par svarta jeans, endast ett par tights med fickor fast det är långt ifrån som jeans..) och en tröja/tunika. Okej, måste berätta den lilla incidenten som hände mig idag;

Under de 20min som hann gå höll jag på brinna av rejält. Jag hade lagt undan de svarta jeansen och tröjan i 1h för att kolla om jag hittade något annat som skulle falla mig i smaken mer. Hittade inget annars så efter 30mins letande går jag tillbaka till Gina Tricot för att köpa de jag hade lagt undan. Och då finns det inte där?! Hon som stod i kassan minns att hon hade lagt undan det. Tröjan fanns det fler av men inte jeansen (de skulle heller inte få in fler). Så vi letade det i ungefär 20min. Till hon bad mig att pröva ett par andra jeans, ett par liknande. Dock så var de helt åt pipsvängen eller rättare sagt de var som alla andra jeans. Med det så menar jag att jag har väldigt svårt att hitta jeans eftersom jag har så stora höfter så jag får aldrig igen byxorna vid midjan. Typ endast jeanstights som passar. Iallfall så kollar hon en extra gång i "garderoben" med undanhängda kläder och där hänger både jeansen och tröjan.

Kom hem vid sex-tiden, lagade middag och sedan gjorde jag klart italienska läxan som är tills imorgon. Nej, nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Börjar 08:30 med engelska och inte nog med det, veckan drygaste dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0