tisdag.

Usch vilken jobbig tisdagsmorgon. Hade ställt klockan på åtta, men det var alldeles för jobbigt att kliva upp då eftersom det var jättekallt i rummet. Gruvade mig för att sticka ut armen utanför täcket. Kom iallfall upp vid halv nio. Åt sedan frukost och sminkade mig. For förbi eric innan jag skulle gå till bussen och kom på att vi inte började förrän 11.25 eftersom morgonlektionen (10-11) var det "hjälpstuga" i företagsekonomi b för de som behövde hjälp till provet, men jag tycker att det räcker med att vi har 2,5 timme lektion nu i eftermiddag. Kommer hitta plugga då rätt så rejält. Annars så har vi bara två lektioner idag, turism där vi har redosivning och sedan företagsekonomi.

Uppdaterar mer senare, men kan inte lova när!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0