12 februari

Gårdagen var ett kapitel i sig. Började med lite chilldrickande hos marielle och mattias. Just innan 11 drog grabbarna till krogen, medans jag och marielle fortsätta att dricka och snacka om allt mellan himmel och jord! ♥
Vid kvart i 12 kom taxin och hämtade upp oss och vi for på five. Är nästan hemskt hur lite folk det har börjat komma dit nu för tiden.. Där spårade vi lite när vi sjöng kareoke och dansade på ett dansgolv som det inte befann sig en kotte på.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att sedan bege mig ner på stan med josefine. Hoppas att alla hade en bra fredagskväll. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: marielle

Hahah jag skrattade fan medans jag läste detta :D

As kul med barbie birl och lite ensamdans :D

2011-02-12 @ 21:18:16
URL: http://marielleanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0