check the dresses

Nu är jag så gott som redo inför studenten, klänningsmässigt iallafall. Beställde en klänning innan jag åkte till gran canaria och den satt som en smäck när jag prövade den igår. Så jag får hoppas att min kroppshydda inte förändras under de 4 månader som är kvar.

Ca. en månad senare hittade jag min andra drömklänning, valde då att avvakta någon dag. Dagen därpå när jag hade bestämt mig så var den helt slut. Så i ungefär 1,5 månad nu har jag väntat på att de ska få in denna klänning igen. Idag vid middagstid fick jag ett melj från nelly, där det stod att de hade fått in ett exemplar av storleken jag sökte. Så nu hoppas jag på att denna passar. Det enda som fattas nu är ett par pumps. Vet att jag vill ha ett par svarta, ca. 10cm höga. Hittar dock aldrig några som faller mig i smaken, så sökandet fortsätter!

Hoppas att allt är bra med er & att ni hade en bra alla ♥-dag igår. Det hade jag, en lugn och mysig dag! Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0