2011

Den nionde augusti 2005, en dag som jag minns som igår. En dag där jag tappade en av de största delarna i mitt liv. Jag vägrade att acceptera det, jag vägrade att acceptera att du var borta för alltid. Det fanns ingen chans till att du skulle kunna komma tillbaka. Det var en jobbig tid och ibland kändes det som att man var nära på att ge upp, vad hade man kvar att kämpa för? Jag är glad över det jag är idag, att jag har kommit så pass långt utan dig vid min sida.

Det känns som att jag har hamnat i en svacka just nu, just nu för stunden. En svacka där verkligheten tar ikapp. En svacka som gör att allt det man inte tänkt på de senaste veckorna kommer nu, allt på engång.


Var och en går igenom en hel del saker här i livet. Vissa går igenom mer medans andra går igenom mindre. Vill bara att alla ska tänka efter vad var och en gör med sina liv. Gör man rätt alltid rätt val inom kärlek, utbildning, familjeförhållanden och så vidare? Varje val man gör har en betydelse i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0