01. Presentation

Ja, vart ska man börja? De flesta av mina läsare vet nog det mesta om mig, men för er andra ska jag försöka göra ett så bra inlägg som möjligt och få med det ni behöver veta för att få en uppfattning om vem jag är.

Mitt fullständiga namn är Frida Jenny Marie Johannsson Jonsson, men det ni ska kalla mig är Frida Johansson. Jag fyller år den 5 april 1992 så jag är 18 (snart 19!!) år gammal. Jag är en tjej som har flyttat relativt mycket i mitt liv. Ibland kan jag ställa frågan till mig själv om det finns ett ställe i stan (Umeå) där jag inte har bott? Djäkneböle, ersboda, böleäng x2, haga, holmsund, obbola, teg x4. Ni ser ju att jag har flyttat en hel del. I juni förra året tog jag ett av de största stegen i mitt liv och köpte en egen lägenhet på Teg, här har jag bott sedan i slutet på oktober och  jag trivs som fisken i vattnet. Jag har två småsyskon, Eveline och Emil sedan har jag även tre äldre bonus storebröder John, Dan och Tony.


Sedan kommer vi till mina vänner. Jag kan väl inte säga att jag har en hel drös med vänner, men jag har så jag klarar mig. Kan inte säga att någon av mina vänner är lik den andre, men de har underbara personligheter allihopa! ♥











Förhoppningsvis har ni fått en bättre uppfattning om vem jag är. Hoppas att ni gillar det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillagillagilla, fortsätt med det här! :)

2011-03-17 @ 21:23:41
URL: http://nathaliebergstromm
Postat av: Anonym

gillagillagilla, fortsätt med det här! :)

2011-03-17 @ 21:24:31
URL: http://nathaliebergstromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kunde inte ha tagit en bättre bild på mig din tönt... Hihih

2011-03-17 @ 22:11:40
Postat av: Marielle

<3

2011-03-21 @ 18:26:26
URL: http://marielleanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0