fredag

Nu börjar detta, det sista sportlovet att lida mot sitt slut. Tråkigt nog, men samtidigt skönt att få komma tillbaka till verkligheten. Tror den här våren kommer att gå riktigt snabbt när det är så mycket man har att se fram emot. Uf-mässa, praktik, barcelona och födelsedag inom loppet på mindre än en månad. Lovely!

Idag har jag lite att stå i. Måste packa upp alla sakerna som jag fick hem igår, sedan har jag tvättid, måste även ner på stan ett tag för att lämna tillbaka lite från hm som jag hittade när jag städade i garderoben. De har inte kommit till användning ännu så det är lika bra att göra ett försök till att lämna tillbaka det. Nej, nu kallar tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0