i en vecka

Har haft några underbara dagar nere i södra sverige. För er som inte vet så har jag varit och hälsat på min syster och mona. Resan ner gick bra, var dock lite trassel med tåget från stockholm, men det löste sig tillslut som tur var.

På lördagen åkte vi till västerås och kollade in läget där. Gick på affärer som inte finns här uppe i umeå som new yorker och cubus. Helt underbara affärer, förstår inte varför de inte finns här. Vi for även på ikea där jag fick med mig lite smått och gott hem. Börjar kännas som att jag har allt till lägenheten nu, iallafall allt növändigt. När vi kom hem på lördagseftermiddagen fick jag upp mitt intresse för scrapbooking igen. Det är helt underbart att hålla på mig bara man tar sig tid.

Under söndagen planerade vi för kvällens festligheter. Vi skulle nämligen laga 3-rättersmiddag åt ullis och alina som kom från sundsvall. Vi testade att göra en efterrätt som ingen av oss gjort tidigare och den blev helt utsökt. Måste ta och göra den här hemma någon gång när jag får tid.

På måndagen åkte jag, mona och ullis till eskilstuna och tuna park som är ett stort köpcentrum. Därefter åkte vi även in till eskilstuna centrum och kollade ett tag. På kvällen innan jag skulle åka hem var det omvända roller. Då var det sundsvalls tur att bjuda på en tre-rätters middag,gott. Tåget hem gick halv 8, var dock lite jobbigt med tanke på att jag var tvungen att byta tåg både i västerås, sala och uppsala. Annars gick resan hem bra, blev upphämtad av min prins klockan 6 på morgonen! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

välkommen hem vännen! :)

2011-03-10 @ 21:47:30
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0