lista

Hittade denn lista i min vän Moas blogg och tänkte själv göra ett försök till att svara på dessa saker.

Dag 01 – Presentation
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Ett ögonblick
Dag 05 – Mitt hem
Dag 06 – Vad är kärlek?
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – Mina första kyss
Dag 09 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Detta ångrar jag
Dag 11 – Min bästa vän
Dag 12 – 10 saker du inte vistte om mig
Dag 13 – Min favorit låt
Dag 14 – Ett annat ögonblick
Dag 15 – Ett jobbigt skede i livet
Dag 16 – Mina ambitioner
Dag 17 - Mina drömmar
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Ett sista ögonblick

Ps. förvänta er inte att jag kommer svara på en punkt varje dag, det kommer nog komma upp ett svar lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0