lördag

Igår var en lugn och en trevlig kväll, till en början. Vi var här några stycken och drack och hade det trevligt innan vi begav oss mot corona. Där slog det till och började gå lite överstyr. Kom innanför dörren vid halv 3 imorse tror jag klockan var.

Denna dag har jag tillbringat i soffan med serier, en retorikbok och lite godsaker. Just nu håller jag på med middagen, det blir kött och twisters. Gott! Därefter ska jag börja göra mig iordning för kvällens arbetspass. Lite tråkigt att min kollega josefine sitter på en fjällstopp i hemavan så kvällens pass får jag köra utan henne. Tror nog att det går bra!

Ha en trevlig lördagskväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0