03. Mina föräldrar

Tredje punkten som är mina föräldrar. Utan dem skulle jag inte finnas och vara den som jag är idag. Så jag är otroligt stolt att få ha/haft dem vid min sida.

Min mamma - Rose-Marie Johansson. Som liten var du den som satte mig framför alla andra. Min mamma är en person som är lugn, snäll och perfektionist. Du är en person som ordnar saker och ting så det blir rätt. Om det är något man är osäker på så kan man fråga dig, för du vet det mesta. Jag är glad att ha dig vid min sida, jag älskar dig mamma! ♥



Min pappa - Christer Jonsson. Han var en glad, lättsam och trevlig person. Det är svårt att hitta en person som var så utåtriktad som dig. Din sociala förmåga och att kunna ha så många "bollar" i luften gör mig fascinerad. Du var den som ville hjälpa alla andra innan du gav dig själv hjälp. Det är tråkigt att du inte längre finns här bland oss. Jag ville att du skulle få se mig och min syster utvecklas, hur vi tar oss igenom livet. När vi tar konfirmationen, stutenen, körkortet, se hur vi bildar familj och bli morfar. Jag älskar dig, pappa! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0