hate that you´re gone

Sitter just nu i en soffa några mil från stan, det är här jag trivs som bäst just nu. Min fina somnade för någon timme sedan, han börjar halv 3 inatt.
Skolan flyter på bättre än någonsin just nu, känns otroligt skönt. Om 22 dagar har jag tagit mig igenom skolan, om 23 dagar har jag landat i magaluf. Känner att livet fryter på trots allt.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att det är de här ni vill. Att ni ska se mig lyckas, lyckas prestera, lyckas i livet, men framför allt ha roligt och vara lycklig. Just nu så lever jag livet, jag gör nästan enbart saker som jag tycker är roligt. Känns bara hemskt att du inte står där vid min sida på studentdagen, ser när jag har tagit mig igenom 13 år av skola och faktiskt lyckats, lyckats riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0