24 oktober

Bloggandet börjar avta mer och mer, tråkigt nog. Allting ser väl ut som vanligt annars. Har varit sjuk i närmare bestämt två veckor snart, men nu börjar förkyldningen äntligen ge med sig. Har suttit inne sedan i onsdags, förutom igår då vi for till Johannes farmor och farfar för att kolla på deras nya badrum för att få lite inspiration. Riktigt snyggt har dem gjort det! Annars då? Har i några dagar suttit och lagt till grejer på Nellys hemsida, men aldrig skickat iväg beställningen. Men igår tog jag tag i det. En beställning som slutade på närmare bestämt 3500kr. Måste tillägga att det inte bara var saker till mig utan till Johannes också, minst hälften var till honom. Sedan har jag inte köpt kläder på jag vet inte hur länge, bara något enstaka plagg. Dock så kan det nu i efterhand kännas onödigt med tanke på att jag knappt använder mina egna kläder nu på dagarna. Menmen.. Nu ska jag göra mig iordning för dagens arbetspass. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0