GOD JUL!



Tänkte börja med att hälsa God Jul till alla mina läsare♥


Glömde att säga att vi klädde granen här hos älskligen för någon dag sedan. Även fast vi hade problem med att sätta dit belysningen så blev det är lyckat resultat och vi fick oss ett gott skratt.

När vi var på stan igår så hann vi köpa alla julklappar klart. I och för sig så hade jag bara något litet kvar som jag skulle köpa till mormor och morfar. Dock så tyckte jag att det var den svåraste av alla julklappar jag har köpt i år. Vid halv fyra for vi hem, sedan ungefär 20 min efter vi har kommit hem så ringer mamma och vill att jag ska komma ner till stan för att prova ett par skor. Så jag tog bussen ner till stan igen. Mamma skulle också köpa några saker till bilen så vi var tvungen att fara enda till ersboda där vi också köpte en stor tiger till Emil. Efter det for jag hem till Eric igen där vi såg film med hela familjen och åt gott.

Kommentarer
Postat av: JUDITHGRAHN ;)

har du haft en bra jul då? ;D

2008-12-26 @ 12:39:07
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0