långtråkigt

Som jag skrev i inlägget nedanför så skulle jag på stan med älskligen. Vilket jag var. Det gick fort för honom att handla alla julklappar, allt på en och samma dag. Efter stan for jag hem och gjorde hamburgare med pommes. Onyttigt jag vet. Men ibland så måste man få unna sig.

Ikväll har jag inte gjort någonting alls. Lämnade datorn på skolan så jag har inte kunnat se One Tree Hill på hela kvällen. Förutom från någon internet-tv sida där kvallan är sämst. Har nyss ätit kvällsfika också. Mamma kokade ägg så det blev äggmackor. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Skriver imorgon igen. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik.

hihi okej:)

jag ska strax på dans:)

2008-12-16 @ 17:30:01
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: judtih

okej, kommer snart lägga upp atta bra låt tips jagha rfått från läsare så håll utkik! ;)

2008-12-16 @ 18:35:43
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0