den senaste veckan

Märker att jag har varit jättedålig på att uppdatera den senaste veckan. Men de ska det bli ändring på. Kanske får bli ett av mina nyårslöften.

Julaftonskvällen var super och jag fick en massa fina julklappar. Tack till alla! Tänkte att jag skulle visa bilder på det jag har fått men jag har tyvärr ingen kamera just nu. Men iallafall, det här fick jag:

- En platt-tv
- Ett par pumps (ska ha de på nyår hade jag tänkt)
- Nike skor
- Parfym, Paris Hilton CanCan
- Min efterlängtade rosa plattång
- Ett jättefint armband med ett rött hjärta på
- Biocheck 100kr
- Presentkort på Gina Tricot 300kr
- Klocka
- Prynadsängel
- Scrapbooking kit
- Nyårsklänning
- Kuvertväska
- Presentkort på Make Up Store 200kr
- Sminkbortagning för ögonen, för foundation och återfuktande kräm
- Smink "borst set" och en necessär

Tror att jag fick med allt. Ifall jag har glömt något och kommer på det i efterhand så får jag lägga till det.

Dagen efter julafton, alltså juldagen så for jag, mamma och Emil och hälsade på min lillasyster som fyllde 10 år. På annandagen for jag och Eric och kollade om vi kunde hitta något på mellandagsrean. Jag hittade bara en vit stickad kofta och 2 ögonskuggor som jag köpte för presentkortet som jag fick i julklapp från Make Up Store. Eric hittade desto mer än mig. Massvis med tröjor och ett par jeans fick följa med honom hem. Den 27;de for jag, mamma, Eric & Emil till mormor&morfar och umgicks med hela släkten på mamma´s sida. I förrgår så var jag med Nathalie hela kvällen. Vi pratade, for och åt på max och såg One Tree Hill. Det var meningen att vi skulle gå och lägga oss tidigt eftersom vi skulle på stan dagen därpå. Men klockan hann bli mycket innan vi somnade ändå. Vaknade halv 9 på morgonen av att jag inte kunde öppna ögat. Ni kan ju bara gissa vad jag hade fått? ÖGONINFLAMATION!! Inte så roligt med tanke på att det var nyår om bara ett fåtal dagar, men nu verkar det ha gått bort. Idag har jag inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt med Eric. Lagat middag och sett på tv. Imorgon blir det att gå upp tidigt eftersom jag tänkte att jag skulle följa med Emma och Sophia på stan och hitta det sista tills imorgon. Vi ska även handla det som behövs. Vi ska nämligen ha tjejmiddag. Efter den vet jag inte vart vi ska faktiskt. Vi får se vart kvällen tar oss.

Märker att det blev ett väldigt långt inlägg nu. Så jag ska sluta skriva. Får se om jag hinner med att skriva ett inlägg imorgon. Det känns som att vi kommer ha det fullt upp hela dagen. Men ni får ha det så bra och sedan vill jag önska alla ett Gott Nytt År! ♥

Kommentarer
Postat av: Nilufer

JO det är bra sj ?

2008-12-30 @ 22:34:09
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: ida

Roliga presenter :D

2008-12-31 @ 14:01:17
URL: http://ilyden.blogg.se/
Postat av: judithgrahnsåklart =)

okejj, jo de har jag haft :D:D

2009-01-01 @ 18:29:03
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0