090808

Sitter just nu ute på altanen med datorn i knäet och njuter av det fina vädret. Gårkvällen började hos josefine med henne, emma, marielle och elsa. Senare på kvällen for vi till teg och hem till eric och träffade en massa trevligt folk som man inte har sett på länge.

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Vaknade vid 11 tiden, duschade och sedan dess har jag i stort sätt bara tagit det lugnt. När jag var och hälsade på eveline och mona i köping på sportlovet så fick jag en massa böcker av mona. Och nu började jag på en ny bok för några dagar sedan och det går verkligen inte att slita sig. Boken handlar om en 16 årig tjej som har leukemi och sedan får man följa hennes liv som går ut på att ta förväl av livet men också leva det fullt ut.

Ska snart börja packa ihop sakerna för att jag och eric ska hem till mamma och äta middag. Tror att det skulle bli hemmagjord pizza, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0