bedtime.

Sitter just nu här efter att ha tagit en lååång och varm dusch, kändes att det behövdes! ♥

Har tyvärr inte haft tid att skriva något inlägg förrän nu. Jag vaknade vid halv tolv imorse, for hem och gjorde lite frukost/lunch och sedan begav jag mig ner på stan. Hittade 2 par skor och 2 tröjor sedan for jag hem igen, såg ett avsnitt av tusenbröder innan mormor ringde och sa att hon och morfar var här i stan så först följde jag med dem och åt. Mormor stannade här så vi for in till stan. Hittade ytterligare lite saker då. Ett nitarmband, örhängen och underkläder. Nu är det snart dax att gå och lägga sig om man ska orka upp imorgon. Uppdaterar mer senare, sov gott!


Sötaste katten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, han är en sån liten tjockis!

2009-08-22 @ 20:33:39
URL: http://nathaliebergstromm.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha, han är en sån liten tjockis!

2009-08-22 @ 20:34:54
URL: http://nathaliebergstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0