090807

Som ni ser har jag bytt ut designen, inget märkvärdigt men bara för att komma med något nytt, som tex. bilderna för de började bli riktigt gamla. Annars då, livet fortsätter att rulla på som vanligt.

I tisdags så var jag på nolia med eric, mamma, mormor, emil (min lillebror) och mina två kusiner, pontus och daniel. När vi skulle in till stan började det med att kön över bilbron var riktigt lång, och då menar jag väldigt lång, så innan hade vi varit och hämtat ut pengar på tegscentrum. Vi kommer i en korsning så man kommer just ut vid bron och just där står polisen. Vi tänker att det är lika bra att vända eftersom ingen kommer liks släppa förbi oss, så det slutar med att vi kör kyrkbron istället. Vi for på mias och åt och sedan begav vi oss mot nolia. Gick där i några timmar men hittade faktiskt inget speciellt, endast ett halsband och några berlocker som jag ska sätta fast på kedjan. Vi åt glass sedan börajde vi gå mot stan, kollade i lite affärer sedan åt vi tillsammans.

Nu känns det som att man måste börja ta vara på de få dagarna som är kvar av detta sommarlov. Om man ska vara exakt så är det bara 14 dagar kvar.

Förövrigt så är det bara 4 dagar kvar
 till jag och älsklingen far till stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0