weekend i stockholm

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu ikväll, bilder (vi tog 150 st bilder) och ett längre inlägg får bli sedan när jag känner att jag har orken. Det enda jag kan säga är att vi har haft det fantastiskt bra i stockholm.

Kom hit till Umeå vid 4 igen, åt middag sedan kom nathalie. For ner på stan och lämnade tillbaka jeansen som jag hade köpt på carlings i sthlm, eller ah, lämnade tillbaka de som jag hade köpt eftersom de var försmå sedan beställde de hem en storlek större, så hoppas att det finns nu! Sedan for vi tillbaka hem till mig och bara tog det lugnt, pratade osv. Nu är det sängen som gäller för mig med tanke på att jag klev upp halv 7 imorse.

Kommentarer
Postat av: emma

Uppdatera dååå!

2009-08-17 @ 21:37:04
URL: http://itsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0