090729

Igår kväll begav jag mig mot stan och subway. Väl där när jag har beställt min macka och är påväg att betala kommer moa fram till mig. Satte mig ner vid henne och challes bord och pratade i ett litet tag. For sedan till erics far, där vi åt upp våra mackor. Vid 1 tiden ringer sabina, går ut och pratar med henne ett tag sedan går jag in igen, lägger mig i soffan och slocknar på en gång. Kan inte säga att jag har fått så bra sönm i natt pga. oljud så jag har vaknat till och från hela natten, sedan nu imorse vaknade jag 8 då jag och eric gjorde frukost, la sedan oss i soffan och satte på en film och båda somnade. Vaknade upp för bara ett tag sedan eftersom eric farmor kom förbi, så nu är jag vaken. Eric sover fortfarande eftersom han har lanat i natt och han lär väl göra det ett bra tag till också. Tror jag ska gå på ica och handla lite mat och sedan bara lägga mig i soffan igen och se på en film. Denna gång tror jag att det blir en shopaholics bekännelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0