090731

Nu är det en ny dag igen, känns som att dagarna bara rusar iväg. Nackdelen är att skolan snart börjar och då är det bara att pluggapluggaplugga.

Det blev så att vi gjorde italiensk sallad igår och den blev faktiskt riktigt lyckad. Vi åt tillsammans, sedan satt vi och såg film. Vid halv 10 tiden for vi och köpte mat på mc donalds. Hamburgare, pommes och milkshake, mumma! Efter ett tag kom mathias, simon, tove, peder, anton, carl sedan var det en till kille men jag minns inte vad han hette. Iallfall, de var här ett tag sedan gick jag och eric och la oss och såg på filmen om michael jackson (3;de gången för mig).

Idag har jag ingen aning alls om vad som händer. Ska väl snart börja göra någon frukost så man får lite mat i magen.

bara 11 dagar kvar till
stockholm med älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo tack jag mår bra! hur är det själv?

2009-07-31 @ 18:35:11
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

storlek 39 på skorna=)

2009-08-05 @ 18:05:16
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0