fredag, lördag, söndag

Oj, vad tiden rinner iväg snabbt. Tänkte att jag skulle uppdatera er lite om vad som har hänt denna helg. I fredags så var jag på stan och strosade runt i nån timme. Efter ett långt letande efter en kavaj så hittade jag äntligen en som föll mig i smaken. For sedan hem och duschade och efter det for jag till subway med moa och åt, riktigt gott! Denna kväll bjöds det på klassfest med gamla goa 9A. Bland de roligaste kvällarna på länge, vi får snart göra om det igen!

Vaknade på lördagsmorgonen åt frukost, sedan drog jag och moa till stan. Moa hittade en massa fina saker. Det enda jag hittade var ett par svarta jeanstights, funderar på att köpa dem men det återstår att se. När stan stänge for vi och åt på frasses sedan hem och såg på en massa youtube klipp med michael jackson. När klockan var ungefär halv 7 så började vi bege oss mot degernäs, vi tog åkervägen och i slutet at röbäck så var det en viadukt (bilarna från e4;an kör över där) och gissa om det var massvis med vatten där! Moa körde över och det gick bra, men rädd som jag är för lera så stannade jag just innan allt vatten och började köra på kanten medans jag "puttade" på med ett ben längst stenmuren. När jag var ungefär i mitten av allt vatten så känner jag hur det börjar komma upp vid fötterna och några sekunder senare så stannade moppen av. Så det var bara att ställa ner fötterna och börja putta på, var blöt halvvägs till knäna. Väl framme hos moa så åt vi middag med hennes familj, flintastek med potatisgratäng och till efterrätt bjöds det på rabarberpaj med glass, mums! När vi kom tillbaka till stan började vi se michael jacksons "the dangerous tour" men efter ungefär halva konserten så sov jag som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0