tiden går snabbt

Oj, nu är det snart en hel månad sedan jag skrev ett inlägg. Jag har nästan haft fullt upp hela tiden, har för det mesta jobbat. Nu är det bara 3 dagar kvar sedan har jag jobbat klart för i sommar. Skönt!
I förrgår bokade jag och eric en resa, så den 11 augusti lyfter planet till stockholm och vi kommer hem den 15;onde. Ser framemot att gå på grönalund, skansen, shoppa osv. Beställde även ett par svarta gladiatorsandaler här omdagen, och de kom inte idag så då kommer de väl på måndag hoppas jag.

Just nu så vill jag bara att det ska sluta regna, men det är väl såhär den svenska sommaren brukar vara. Fast de har sagt att det ska bli bättre nu under helgen, så kanske till veckan är solen tillbaka hos oss.

you used to call me your dreamer and now I'm living out my dream
oh, how I wish you could see everything that's happening for me
I'm thinking back on the past it's true that time is flying by too fast..♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det måste vi helt klart!

2009-07-12 @ 22:21:23
URL: http://nathaliebergstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0