090330

Jag kan inte påstå att jag inte har tid att blogga (skriva något inlägg om dagen). Jag börjar tappa blogglusten helt nu. Kanske är det för att det alltid känns som att jag aldrig har något värt att skriva, men jag ska försöka göra mitt bästa. Idag var ju som sagt första skoldagen på 4 veckor. Och vid sista lektionen var man riktigt trött på att sitta och lyssna när läraren pratade.

Imorgon har vi bara en lektion så vi slutar redan vid 10.40. Då ska jag fara och klippa mig med Emma, så jag har gjort bort det innan jag ska färga håret på fredag. Efter att jag har klippt mig ska jag och vi sedan vidare upp på strömpilen och kolla på lite affärer där.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ofta ni var i skolan!!! såg inte en enda ur din klass :)

2009-03-30 @ 17:44:12
URL: http://malintaflin.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej raring! Ta nya tag och skriv i din blogg roligt att veta vad du hemma i norr. Kram kram

2009-03-30 @ 23:57:26
Postat av: evelina

tittar bara in för att hälsa trevlig helg ! :)

2009-04-03 @ 21:13:09
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0