090323

Bussen till stan imorse var ungefär 15 minuter sen vilket ledde till att jag missade 08.20 bussen från stan. Kom ungefär 10 min försent till praktiken, som tur var gjorde det inget. Dagen har gått väldigt snabbt. Just nu väntar jag på att Josefine ska höra av sig så vi kan följas och hämta ut det sista paketet för min del från hm. Dock så hade jag inget speciellt med den här leveransen. En svart bh och ett par svarta trosor till den. Såg en tjej som var på nsklassfesten i fredags. Hon hade en svart kavaj, ett par vanliga jeans och bara ett vitt enkelt linne. Det är samtidigt enkelt, man bara byter ut den tråkiga koftan mot en kavaj. Hittade en från hm´s hemsida för 298kr, en lite mer "ungdomlig" eller vad man nu ska säga. Dock så vet jag inte hur jag ska göra eftersom det är så svårt med storlekar. I stort sätt har det varit något från varenda leverans som inte har passat. Först bikinin som var alldeles för liten och arbandet som jag beställde med samma veva var för stort. Den andra leveransen var det en jacka, rygg urringad tröja, en bh sedan var det säkert något mer också.

För övrigt så är det inte ens två veckor kvar tills jag fyller år. Jag, Nathalie, Emma och Charlotta har börjat planera lite smått inför sommaren. Vi får ta tag i det så att de blir något!

               
                            Bild från fritidsresor.se


Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Varsegod :)



Kavajer är så snyggt :P

2009-03-23 @ 21:03:43
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: Daniella

Roligt med en utlandsresa! haft en bra helg? (:

2009-03-29 @ 12:52:39
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Sv: hehe helgen var ja i Paris :D Själv då ?

2009-03-30 @ 12:26:40
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0