021009

Det blir bara längre och längre mellan varje gång jag uppdaterar. Denna vecka har inte bjudit på mycket. Något som är ett plus är att vi har fått en ny italienska lärare. Den andra rentutsagt sög, han kunde knappt svenska sedan svettades han som jag vet inte vad. Vid halv 1 tiden idag mötte jag upp mormor vid bron och sedan for vi på stan. Hittade 2 st ögonskuggor, en grå och en som var aprikosfärgad. Vi for sedan och åt på restaurang och efter det fortsatte gå på stan. Hittade annars inget speciellt, en vanlig svart t-shirt från h&m. Vid halv 5 tiden mötte vi upp mamma, bror, min morbror och mina kusiner sedan for vi och åt.

Till veckan börjar praktiken. Ska vara på starz i hela två veckor, gruvar mig faktiskt lite granna. Det värsta som skulle kunna hända är att jag skulle tappa ner brickan som jag bär och all mat flyger överallt och tallrikarna går sönder. Ah, nu ska jag sluta gruva mig och se på idol och äta chips. Hoppas alla från en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0