051009

Första dagen på Starz och jag kan inte säga annat än att det gick bra. Tog ett tag innan vi kom igång, men annars gick förmiddagen väldigt snabbt. Vi åt lunch sedan bakade vi chokladbollar i stortsätt hela eftermiddagen vilket blev rätt jobbigt i slutändan. Imorgon är det samma rutiner som gäller, börjar 10 och slutar 4. Tror jag ska ta en sväng på stan efter att jag har slutat imorgon. Behöver införskaffa en ny eyeliner eftersom den som jag har nu är i sluttampen.

Erics mamma kom just in med en glass åt mig (twister ♥) och en dricka åt eric. Synd att jag bara kunde äta halva innan det tog stopp. Har nämligen fått en spricka just vid mungipan så det sved så in i norden så tillslut på pallade jag inte mer. Typiskt mig att slicka sig runt munnen nu när det börjar bli riktigt kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0