24 oktober

Tidigare idag försökte jag överföra bilder + en massa videoklipp från mobilen till datorn. Och var tror ni, det finns ingenting i mappen, helt tom var den. Är så sjukt less på min mobil just nu. Kameran är värdelös, den stänger av sig hela tiden (vilket har gjort att jag har vaknat vissa mornar i panik med tron att jag är försenad till skolan), bilderna/videoklippen sparas inte och slutligen, den har inga smilysar, min mobil lever helt enkelt sitt eget liv. Tror jag ska önska mig en ny i julklapp, står inte ut längre.

Nog om det. Denna dag har delvis spenderats på stan med nathalie. Hittade ingenting som jag fastnade för men hon hittade en massa saker. Vi for sedan förbi rimi på hemvägen och handlade mat båda två. For sedan hem till eric där vi lagade middag tillsammans, kotletter med pommes. Mums! Kvällen har varit väldigt lugn annars, (har haft ont i huvudet hela dagen och sedan tror jag att jag har tappat mitt luktsinne) vi har sett på film mestadels och nu ska vi göra lite kvällsmat. Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0