7 oktober

Nu är onsdagen avklarad och det är bara 2 ynka dagar kvar av denna vecka, sedan är det helg. Åt middag för någon timma sedan och nästan direkt efter for jag på ica och köpte clementiner. Nu sitter jag hemma hos min finaste och inte gör mycket alls, tänkte bara snabbt uppdatera så ni vet att jag lever!

Just det, grejerna som vi beställde från h&m har kommit nu, vet inte riktigt hur mycket var och en ska betala. Så försök att minnas själva vad ni har beställt, så kan vi sedan ränka ihop allt och kolla om summan som står på papperet stämmer överens! :)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hejhej! allt bra? :)

2009-10-07 @ 19:32:59
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0