it´s a lovely song

Det är flera gånger som jag har försökt men aldrig lyckats. Jag har även tänkt om jag kan vara den enda på jorden med detta problem, vilket jag inte tror att det är. Okej, nu ska jag komma till sak; De flesta jag känner och som är runt omkring i min omgivning kan tex. sitta med hörlurar och lyssna på musik när de pluggar, läser en bok osv. Detta är något som jag absolut inte kan göra, har aldrig kunnat det heller. Det slutar alltid med att hela min hjärna ägnar sig åt musiken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skippa musiken, hoppas det går bra för dig på praktiken.Kram/Mona

2009-10-06 @ 07:03:16
Postat av: Micaela

Sv: Har inte varit där, ska istället vara på skolan och göra allt som jag inte har gjort. Har ju en del sedan förra året eftersom jag inte började förrän i mitten av en termin plus att jag missat en del. Så ska försöka prioritera det just nu, det känns viktigare än att vara på dagis.. haha :)

Hur går det för dig Frida?

2009-10-06 @ 15:50:27
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-06 @ 16:11:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0