jag hatar mensvärk

Tidigt imorse gick jag upp för att tvätta min moppe för att sedan köra iväg den till mina kusiner. Så idag var sista gången jag körde den för den här säsongen, tror även att det här var den allra sista gången. Nästa år till våren blir det att sälja den till någon som har större användning för den än vad jag kommer att ha då. Dagen tillbringades på stan i några timmar. Eric behövde köpa ett par skor och jag skulle lämna igen en tröja. Dock var det så lång kö när jag väl skulle lämna tillbaka den så jag sket i det, får göra det till veckan istället.

Nej, nu ska jag sluta svamla och börja göra mig i ordning istället. Än så länge är naglarna målade, dagens smink är borttvättat och nu är det bara att börja sminka sig på nytt för kvällens äventyr. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Madeléine

Ska nog också tvätta av min moppe, känns som att tiden är över. Och förhoppningsvis sista året jag behöver andvända den! DANSAR!

2009-10-03 @ 19:57:12
URL: http://iminegna.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Det är en tjej! Hon verkar jättebra faktiskt, hon förklarar bra och man förstår verkligen. :) Skönt att äntligen ha en normal lärare.. haha.

2009-10-04 @ 15:33:54
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0