latte

Praktiken idag har gått bra. Har i stort sett gjort samma saker som föregående dagar. Men en ny sak som jag fick prova på idag var att göra latte. Och jag kan säga att det inte alls är så lätt som det ser ut att vara. Det är många steg man måste ta och det är väldigt viktigt att man gör dem rätt. Det svåraste måste nog vara att inte få med så mycket av skummet. Bara någon centimeter på ytan. En sak som jag inte heller visste var att det finns typ ett 20 tal olika smaker som man kan använda när man gör latte. Allt från olika fruktsmaker till vanilj och choklad. Nu ska jag se klart den nya wallander filmen som jag började se för ett litet tag sedan. Uppdaterar mer senare. Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jadå, sj? :D

2009-10-14 @ 17:59:50
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0